Usein kysytyt kysymykset

 

 

Verkkokaupan asiakaspalvelu

Miten verkkokaupan asiakaspalvelu on tavoitettavissa?

Verkkokaupan asiakaspalvelu palvelee kesäkaudella huvilaitteiden ollessa avoinna päivittäin klo 9 - 16. Huvilaitteiden ollessa suljettuna palvelemme arkisin klo 9 - 15.30 ja viikonloppuisin klo 11 - 17.

Verkkokaupan asiakaspalvelun yhteystiedot

Puh. 0207 130 213
Sähköposti: verkkokauppa(a)sarkanniemi.fi
Osoite: Verkkokauppa
Tampereen Särkänniemi Oy
Särkänniemi
33230 TAMPERE 

 

Mistä näen Särkänniemen aukioloajat?

Särkänniemen aukioloajat on esitetty aukiolokalenterissa, josta näkee päiväkohtaisesti kunkin kohteen aukioloajat.

  Takaisin alkuun 

  

Millä toimitustavoilla tuotteita voi tilata?

Tuotteet voi tilata joko postituksella, jolloin niiden toimitusaika on n. 4 - 7 arkipäivää (Kesäkausarin noin 7 arkipäivää), tai noudolla, jolloin tuotteet voi noutaa Särkänniemen lipunmyynnistä tultaessa huvittelemaan Särkänniemeen (tilaus tehtävä n. 2 h ennen noutoa). Päästäksesi !

Osa tuotteista on tilattavissa ainoastaan postituksella (esim. Kesäkausari ja lahjakortti), tällöin tuotteelle ei pysty valitsemaan toimitustapaa nouto. Osa tuotteista taas on tilattavissa ainoastaan toimitustavalla nouto, jolloin tuotteelle ei voi valita toimitustapaa postitus.

Takaisin alkuun 

 

Kuinka pitkä toimitusaika postitse tilatuilla tuotteilla on?

Postitse tilattaessa toimitusaika on n. 4 - 7 arkipäivää laskettuna tilausta seuraavasta arkipäivästä. Kesäkausarien toimitusaika on noin 7 arkipäivää ja se lasketaan alkavaksi tarvittavien tietojen (esimerkiksi kausikorttilaisen kuva) saapumisesta seuraavasta päivästä.

  Takaisin alkuun

 

Noutotilaukset

Kätevintä on tilata rannekkeet ja kertaliput postituksella etukäteen, jolloin tuotteet toimitetaan postitse kotiin ja niillä pääsee siten suoraa huvittelemaan Särkänniemessä. Suurimman osan tuotteista voi kuitenkin tilata myös toimitustavalla nouto, jolloin lipputuotteet noudetaan Särkänniemen lipunmyynnistä vierailupäivänä.

Mistä voin hakea noudolla tilaamani tuotteet?

Noudolla tilatut tuotteet voi hakea mistä tahansa Särkänniemen lipunmyyntipisteestä. Poikkeuksena ovat Kahden päivän Elämyspaketit ja Herkkusetelit sekä Särkänniemi-paketit, jotka ovat noudettavissa ainoastaan pääportin infolta.

Kesäkaudella huvilaitteiden ollessa avoinna lipunmyyntipisteinä toimivat telttalipunmyynti Särkänniemen pääportin ulkopuolella (se on yleensä myös nopein lipunmyyntipiste, sillä siinä lippukassoja on eniten) sekä pääportin info, Näsinneulan aulan lipunmyynti sekä Pelitalon lipunmyynti (Pizzeria Pelleä vastapäätä). Poikkeuksena ovat Kahden päivän Elämyspaketit ja Herkkusetelit sekä Särkänniemi-paketit, jotka ovat noudettavissa ainoastaan pääportin infolta.

Talvikaudella huvilaitteiden ollessa suljettuna lipunmyyntipisteenä toimii Näsinneulan aulan lipunmyynti.

Koska voin hakea noudolla tilaamani tuotteet?

Noudolla tilatut tuotteet voi hakea lipunmyynnistä aikaisintaan n. 2 h tilauksen tekemisen jälkeen. Tuotteet ovat noudettavissa niiden voimassaoloajan loppuun saakka, esimerkiksi kesäkauden 2017 voimassaolevat rannekkeet ovat noudettavissa kesäkauden loppuun eli 9.9.2017 saakka.

Voiko tilauksen noutaa joku muu henkilö kuin tilaaja?

Tilauksen voi noutaa myös joku muu henkilö kuin tilauksen tekijä. Tällöin noutajalla tulisi olla mukana tilausvahvistus joko tulostettuna tai esimerkiksi sähköpostissa älypuhelimen näytöltä näytettävissä.

Voinko lunastaa tekemäni noutotilauksen osissa eri päivinä?

Tilauksen kaikki tuotteet tulee lunastaa kerralla ja annettavat rannekkeet ovat aina kuluvan päivän väriset rannekkeet. Mikäli tuotteita halutaan lunastaa eri päivinä, tulee niistä tehdä erilliset tilaukset.

Mitä minulla pitää olla mukanani noutaessani tilaamiani tuotteita?

Noutaessa mukana tulisi olla sähköpostitse toimitettu tilausvahvistus joko tulostettuna tai esimerkiksi älypuhelimen näytöltä esitettynä. Lataathan sähköpostissa tilausvahvistuksen kuvat, jotta tilausvahvistuksessa oleva QR-koodi tulee näkyviin.

Mikäli tilausvahvistusta ei ole, tulisi noudettaessa kertoa tilausnumero ja esittää henkilöllisyystodistus.

Takaisin alkuun 

 

Alennuskoodien käyttö

Mikäli sinulla on alennuskoodi Särkänniemen verkkokauppaan, lisää haluamasi tuotteet ostoskoriin ja siirry kassalle, jossa alennuskoodi kirjoitetaan sille varattuun kenttään ja hyväksytään painamalla Ok. Tämän jälkeen alennus näkyy omana rivinään sivun alaosassa.

Mikäli alennuskoodia syötettäessä tulee virheilmoitus "Koodi ei kelpaa", varmista, ettei koodiin ole jäänyt ylimääräistä välilyöntiä tai että 0 (nolla) ja o (o-kirjain) sekä l (pieni L-kirjain) ja I (iso i-kirjain) ovat oikein kirjoitettu.

Käytettäessä verkkokauppaa tietokoneella, näkyy alennuskoodi-kenttä ostoskorissa ennen asiakastietojen täyttämistä. Mobiiillaitetta käytettäessä alennuskoodi-kenttä sen sijaan näkyy vasta maksuvaiheesn 4. vaiheessa Tarkastele tilausta -kohdassa.

Takaisin alkuun 

 

Voinko palauttaa tilaamani tuotteet?

Särkänniemen verkkokaupasta tilattuja lipputuotteita ei voi vaihtaa eikä palauttaa (Kuluttajansuojalaki 38/1978, 6. luku, 16 § (30.12.2013/1211)). Myöskään paikan päältä Särkänniemestä tai jälleenmyyjiltä ostettuja lipputuotteita ei lunasteta takaisin.

Poikkeuksena ovat koululaisryhmien tilaamat Koululaisrannekkeet. Esimerkiksi oppilaan sairastuessa voi hän käyttää luokkaretkellä käyttämättä jääneen Koululaisrannekkeen myöhemmin kesäkauden 2017 aikana tai sen voi palauttaa Särkänniemen infoon vierailupäivänä tilauksen mukana lähetetyn palautuslomakkeen kanssa, jolloin hyvitämme Koululaisrannekkeen hinnan palautuslomakkeessa ilmoitetulle tilille vierailun jälkeen.

Takaisin alkuun 

 

En halua mennä laitteisiin tai kohteisiin, tarvitsenko lipun?

Särkänniemen huvipuiston alueelle on ilmainen sisäänpääsy, joten alueelle pääsee ilman lipputuotetta (poikkeuksena mahdolliset pääsymaksulliset erityistapahtumat). Mutta huvilaitteisiin tai kohteisiin (esim. Koiramäen eläinpuistoon) tarvitaan lipputuote.

Takaisin alkuun 

 

Pituusrajat

Minkä ikäinen/pituinen lapsi tarvitsee lipputuotteen?

Alle 3-vuotiaat lapset pääsevät veloituksetta sallittuihin huvilaitteisiin ja kohteisiin. 3 vuotta täyttäneet lapset tarvitsevat lipputuotteen päästäkseen huvilaitteisiin tai kohteisiin. Kesäkaudella rannekkeita on kahta eri vaihtoehtoa riippuen asiakkaan pituudesta: alle 120 cm ranneke sekä yli 120 cm ranneke.

Huvilaitteiden ollessa suljettuna kertaliput, Päiväliput ja rannekkeet ovat kaikille vähintään 3-vuotiaille samanhintaisia.

Olen yli 120 cm, mutta käyn vain lasten laitteissa lasteni kanssa. Voinko ostaa alle 120 cm rannekkeen?

Rannekkeet myydään asiakkaan pituuden mukaan, joten yli 120-senttisen henkilön tulee aina ostaa yli 120 cm ranneke.

Huvilaitteiden pituusrajat

Huvilaitteiden pituusrajat löytyvät huvilaitetaulukosta. Taulukosta näkee myös, mihin laitteisiin esimerkiksi alle 120-senttinen lapsi pääsee ainoastaan aikuisen kanssa (tällöin aikuisella oltava myös lipputuote).

Takaisin alkuun 

 

Lipputuotteiden myyntipisteet

Miksei kaikkia lipputuotteita voi tilata verkkokaupasta?

Osaan lipputuotteista liittyy joitakin käyttöön liittyviä rajoitteita, jonka vuoksi ne ovat ostettavissa ainoastaan paikan päältä Särkänniemestä. Jonain päivinä saattaa olla myös jotain lipputuotetarjouksia, jotka ovat saatavissa ainoastaan paikan päältä ostettaessa.

Voiko kaikkia verkkokaupasta myytäviä tuotteita ostaa myös paikan päältä Särkänniemestä?

Osa verkkokaupassa myytävistä tuotteista on ostettavissa ainoastaan ennakkoon verkkokaupan kautta. Tällaisia ovat esimerkiksi Kahden päivän Elämyspaketit ja Herkkusetelit.

Mitä lipputuotteita voi ostaa muilta jälleenmyyjiltä?

Kesäkauden lipputuotteet ovat ostettavissa ennakkoon Särkänniemen verkkokaupasta sekä osa lipputuotteista (esimerkiksi Elämyspaketit ja Huvipuistorannekkeet) osasta pirkanmaalaisia majoitusliikkeitä jaTicketmasterin lipunmyyntipisteistä (jälleenmyyjät hinnoittelevat omat lipputuotteensa ja lisäävät niihin mahdolllisen palvelumaksun).

Talvikauden lipputuotteita voi ostaa ennakkoon ainoastaan Särkänniemen verkkokaupasta.

Takaisin alkuun 

 

Kuinka Särkänniemeen tullaan, mihin voi pysäköidä?

Lisätetoa saapumisesta Särkänniemeen ja pysäköinnistä Särkänniemessä löytyy internetsivuiltamme .

Takaisin alkuun 

 

Mistä voin ostaa SuperPark Särkänniemen lipputuotteita?

SuperPark Särkänniemen lipputuotteita voi ostaa SuperParkin verkkokaupasta.

SuperPark Särkänniemen yhteystiedot:

Lipunmyynti ja info: info.tampere(a)superpark.fi
Ryhmävaraukset ja tiedustelut: puh. +358 400 237 222, myynti.tampere(a)superpark.fi
SuperPark Särkänniemen www-sivut

Takaisin alkuun 

 

Ongelmatilanteet

Tuotteet eivät siirry ostoskoriin

Mikäli tuotteet eivät siirry ostoskoriin, kannattaa poiustaa selaimen sivuhistoria ja evästeet tai kokeilla toista internetselainta. Mikäli tilauksen tekeminen ei tämänkään jälkeen onnistu, voit olla yhteydessä verkkokauppamme asiakaspalveluun: puh. 0207 130 213, verkkokauppa@sarkanniemi.fi.

Alennuskoodi ei kelpaa

Mikäli alennuskoodia syötettäessä tulee virheilmoitus "Koodi ei kelpaa", varmista, ettei koodiin ole jäänyt ylimääräistä välilyöntiä tai että 0 (nolla) ja o (o-kirjain) sekä l (pieni L-kirjain) ja I (iso i-kirjain) ovat oikein kirjoitettu.

En saa syötettyä sähköpostiosoitetta

Sähköpostiosoitteen tulee olla muodossa mattimeikalainen@domain.com. Mikäli sähköpostiosoitetta syötettäessä tulee virheilmoitus, kannattaa tarkistaa, ettei osoitteen perässä ole esimerkiksi ylimääräistä välilyöntiä tms.

En saanut tilausvahvistusta tilauksen jälkeen. Mistä näen, onko tilaukseni onnistunut?

Mikäli olet rekisteröitynyt asiakas, näet tilauksesi kirjautumalla sisään asiakastilillesi sivun yläosan Kirjaudu sisään -painikkeesta.

Mikäli et ole rekisteröitynyt asiakas eikä sinulle tule sähköpostitse tilausvahvistusta verkkokaupan tai Verifone-maksunvälittäjän kautta, voit olla yhteydessä verkkokauppamme asiakaspalveluun: puh. 0207 130 213, verkkokauppa@sarkanniemi.fi.

Takaisin alkuun