Usein kysytyt kysymykset

 

 

Verkkokaupan asiakaspalvelu

Miten verkkokaupan asiakaspalvelu on tavoitettavissa?

Verkkokaupan asiakaspalvelu palvelee huvilaitteiden ollessa suljettuna arkisin klo 9 - 15.30 ja viikonloppuisin klo 11 - 17. Kesäkaudella huvilaitteiden ollessa avoinna verkkokauppamme tavoittaa päivittäin klo 9 - 17.

Verkkokaupan asiakaspalvelun yhteystiedot

Puh. 0207 130 213
Sähköposti: verkkokauppa(a)sarkanniemi.fi
Osoite: Verkkokauppa
Tampereen Särkänniemi Oy
Särkänniemi
33230 TAMPERE 

 

Mistä näen Särkänniemen aukioloajat?

Särkänniemen aukioloajat on esitetty aukiolokalenterissa, josta näkee päiväkohtaisesti kunkin kohteen aukioloajat.

  Takaisin alkuun 

 

En saanut tilausvahvistusta tilauksen jälkeen. Mistä näen, onko tilaukseni onnistunut?

Mikäli olet rekisteröitynyt asiakas, näet tilauksesi kirjautumalla sisään asiakastilillesi sivun yläosan Kirjaudu sisään -painikkeesta.

Mikäli et ole rekisteröitynyt asiakas eikä sinulle tule sähköpostitse tilausvahvistusta verkkokaupan tai Verifone-maksunvälittäjän kautta, voit olla yhteydessä verkkokauppamme asiakaspalveluun: puh. 0207 130 213, verkkokauppa@sarkanniemi.fi.

Takaisin alkuun 

 

Millä toimitustavoilla tuotteita voi tilata?

Tuotteet voi tilata joko postituksella, jolloin niiden toimitusaika on n. 4 - 7 arkipäivää (Kesäkausarin noin 7 arkipäivää), tai noudolla, jolloin tuotteet voi noutaa Särkänniemen lipunmyynnistä tultaessa huvittelemaan Särkänniemeen.

Osa tuotteista on tilattavissa ainoastaan postituksella (esim. Kesäkausari ja lahjakortti), tällöin tuotteelle ei pysty valitsemaan toimitustapaa nouto. Osa tuotteista taas on tilattavissa ainoastaan toimitustavalla nouto (esim. kertalippu Akvaarioon, Planetaarioon tai Näsinneulaan talvikaudella), jolloin tuotteelle ei voi valita toimitustapaa postitus.

Takaisin alkuun 

 

Kuinka pitkä toimitusaika postitse tilatuilla tuotteilla on?

Postitse tilattaessa toimitusaika on n. 4 - 7 arkipäivää laskettuna tilausta seuraavasta arkipäivästä. Kesäkausarien toimitusaika on noin 7 arkipäivää ja se lasketaan alkavaksi tarvittavien tietojen (esimerkiksi kausikorttilaisen kuva) saapumisesta seuraavasta päivästä.

  Takaisin alkuun

 

Noutotilaukset

Mistä voin hakea noudolla tilaamani tuotteet?

Noudolla tilatut tuotteet voi hakea mistä tahansa Särkänniemen lipunmyyntipisteestä. Huvilaitteiden ollessa suljettuna lipunmyyntipisteenä toimii Näsinneulan aulan lipunmyynti.

Kesäkaudella huvilaitteiden ollessa avoinna lipunmyyntipisteinä toimivat telttalipunmyynti Särkänniemen pääportin ulkopuolella, pääportin info, Näsinneulan aulan lipunmyynti sekä Pelitalon lipunmyynti (Pizzeria Pelleä vastapäätä). Poikkeuksena Kahden päivän Elämyspaketit ja Herkkusetelit, jotka ovat noudettavissa ainoastaan pääportin infolta.

Koska voin hakea noudolla tilaamani tuotteet?

Noudolla tilatut tuotteet voi hakea lipunmyynnistä aikaisintaan n. 2 h tilauksen tekemisen jälkeen. Tuotteet ovat noudettavissa niiden voimassaoloajan loppuun saakka, esimerkiksi kesäkauden 2017 voimassaolevat rannekkeet ovat noudettavissa kesäkauden loppuun eli 9.9.2017 saakka.

Voinko lunastaa tekemäni noutotilauksen osissa eri päivinä?

Tilauksen kaikki tuotteet tulee lunastaa kerralla ja annettavat rannekkeet ovat aina kuluvan päivän väriset rannekkeet. Mikäli tuotteita halutaan lunastaa eri päivinä, tulisi niistä tehdä erilliset tilaukset.

Mitä minulla pitää olla mukanani noutaessani tilaamiani tuotteita?

Noutaessa mukana tulisi olla tilausvahvistus joko tulostettuna tai esimerkiksi älypuhelimen näytöltä esitettynä.

Mikäli tilausvahvistusta ei ole, tulisi noudettaessa kertoa tilausnumero ja esittää henkilöllisyystodistus.

Takaisin alkuun 

 

Voinko palauttaa tilaamani tuotteet?

Särkänniemen verkkokaupasta tilattuja lipputuotteita ei voi vaihtaa eikä palauttaa. Myöskään paikan päältä Särkänniemestä tai jälleenmyyjiltä ostettuja lipputuotteita ei lunasteta takaisin.

Poikkeuksena ovat koululaisryhmien tilaamat Koululaisrannekkeet. Esimerkiksi oppilaan sairastuessa voi hän käyttää luokkaretkellä käyttämättä jääneen Koululaisrannekkeen myöhemmin kesäkauden 2017 aikana tai sen voi palauttaa Särkänniemen infoon vierailupäivänä tilauksen mukana lähetetyn palautuslomakkeen kanssa, jolloin hyvitämme Koululaisrannekkeen hinnan palautuslomakkeessa ilmoitetulle tilille vierailun jälkeen.

Takaisin alkuun 

 

En halua mennä laitteisiin tai kohteisiin, tarvitsenko lipun?

Särkänniemen huvipuiston alueelle on ilmainen sisäänpääsy, joten alueelle pääsee ilman lipputuotetta. Mutta huvilaitteisiin tai kohteisiin (esim. Koiramäen eläinpuistoon) tarvitaan lipputuote.

Takaisin alkuun 

 

Pituusrajat

Minkä ikäinen/pituinen lapsi tarvitsee lipputuotteen?

Alle 3-vuotiaat lapset pääsevät veloituksetta sallittuihin huvilaitteisiin ja kohteisiin. 3 vuotta täyttäneet lapset tarvitsevat lipputuotteen päästäkseen huvilaitteisiin tai kohteisiin. Huvilaitteiden ollessa suljettuna kertaliput, Päiväliput ja rannekkeet ovat kaikille vähintään 3-vuotiaille samanhintaisia.

Kesäkaudella rannekkeita on kahta eri vaihtoehtoa riippuen asiakkaan pituudesta: alle 120 cm ranneke sekä yli 120 cm ranneke.

Olen yli 120 cm, mutta käyn vain lasten laitteissa lasteni kanssa. Voinko ostaa alle 120 cm rannekkeen?

Rannekkeet myydään asiakkaan pituuden mukaan, joten yli 120-senttisen henkilön tulee aina ostaa yli 120 cm ranneke.

Takaisin alkuun 

 

Lipputuotteiden myyntipisteet

Miksei kaikkia lipputuotteita voi tilata verkkokaupasta?

Osaan lipputuotteista liittyy joitakin käyttöön liittyviä rajoitteita, jonka vuoksi ne ovat ostettavissa ainoastaan paikan päältä Särkänniemestä. Jonain päivinä saattaa olla myös jotain lipputuotetarjouksia, jotka ovat saatavissa ainoastaan paikan päältä ostettaessa.

Voiko kaikkia verkkokaupasta myytäviä tuotteita ostaa myös paikan päältä Särkänniemestä?

Osa verkkokaupassa myytävistä tuotteista on ostettavissa ainoastaan ennakkoon verkkokaupan kautta. Tällaisia ovat esimerkiksi Herkkusetelit.

Mitä lipputuotteita voi ostaa muilta jälleenmyyjiltä?

Talvikauden lipputuotteita voi ostaa ennakkoon ainoastaan Särkänniemen verkkokaupasta.

Kesäkauden lipputuotteet ovat ostettavissa ennakkoon Särkänniemen verkkokaupasta. Myöhemmin kevään 2017 aikana osa lipputuotteista tulee myyntiin myös osalle pirkanmaalaisia majoitusliikkeitä sekä Ticketmasterin lipunmyyntipisteisiin.

Takaisin alkuun 

 

Kuinka Särkänniemeen tullaan, mihin voi pysäköidä?

Talvikaudella huvilaitteiden ollessa suljettuna on pysäköinti Särkänniemessä maksutonta. Lisätetoa saapumisesta Särkänniemeen ja pysäköinnistä Särkänniemessä löytyy internetsivuiltamme. 

Takaisin alkuun 

 

Mistä voin ostaa SuperPark Särkänniemen lipputuotteita?

SuperPark Särkänniemen lipputuotteita voi ostaa SuperParkin verkkokaupasta.

SuperPark Särkänniemen yhteystiedot:

Lipunmyynti ja info: info.tampere(a)superpark.fi
Ryhmävaraukset ja tiedustelut: puh. +358 400 237 222, myynti.tampere(a)superpark.fi
SuperPark Särkänniemen www-sivut

Takaisin alkuun